Benzinový drtič dřeva s pojezdem
GTS 1300 WDG - benzinový drtič dřeva s pojezdem
Pokud potřebujete drtič často převážet na různá místa, s drtičem GTS 1300 WDG s elektrickým pohonem si můžete ušetřit spoustu námahy. To ocení hlavně profesionálové z komunálních služeb, rizikového kácení stromů nebo třeba z údržby sadů, parků a zahrad. Pojezd je napájen baterií (2 x 12 V), která umožní stroji ujet na jedno nabití vzdálenost až 6 km na pevném a rovném povrchu nebo 2 km v měkkém či kopcovitém terénu. Pojezd se ovládá plynule („motocyklová“ rukojeť). Maximální rychlost vpřed je cca 6 km/h a vzad 3 km/h. Řízení pomocí otočných kol je velmi snadné. Jelikož stroj zvládne svahy o sklonu až 15° není pro něj problém ani vyjet na korbu dodávky nebo přívěsu. Stroj si zachovává šířku pouhých 73 cm, takže projede všemi běžnými zahradními vrátky. Drtič GTS 1300 WDG si zachovává veškeré přednosti i technické řešení ostatních benzínových sourozenců, které je odlišují od své konkurence jak kvalitou, tak i rychlostí a snadností drcení dřevní hmoty. Základem je opět kovový buben se dvěma noži ze speciální oceli, které jsou otočné a dají se brousit. Drcené větve o průměru až 10 cm jsou pak sami natahovány do násypky a lehce a rychle rozdrceny. Výhozový tunel je otočný a má nastavitelný deflektor, takže snadno nastavíte proud dřevních štěpek tam, kam potřebujete.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zahradní stroje |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 250 kg |
Max. drtící výkon: | 10 |
Typ motoru: | Loncin, serie G420F |
Výkon motoru - maximální: | 11 / 15 |
Objem motoru: | 420 |
Startování: | ruční |
Palivo: | bezolovnatý benzín |
Objem palivové nádrže: | 6.5 |
Výška otvoru komínu nad zemí: | 106 |
Velikost vstupního otvoru: | 35 x 50 |
Výška otvoru výhozového komínu: | 161 |
Směr výhozu: | otočný komín 270° |
Senzor oleje: | Ano |
Nastavení sklonu: | deflektor, 100° |
Nouzový vypínač: | Ano |
Průměr kol: | 390 |
Ložiska kol: | ano, kuličková |
Nože: | 2 otočné + 1 pevný protinůž |
Převodovka: | plynulý pojezd |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.